Menu Close

Projektas „Aš noriu ir būsiu laimingas“

Mūsų įstaigoje 2020-11.17-20 dienomis vyko socialinio ir emocinio ugdymo projektai 3-7 m. a. grupėse „Aš noriu ir būsiu laimingas“

Projekto autorė ir koordinatorė Janina Danienė

„Čiulbuonėlių“ grupės projektas „Pykti, kas tu ir kuo vardu?“

Priešmokyklinio amžiaus grupės vaikai panaudodami išmaniąsias technologijas sužinojo, kad pyktis – sveikas ir normalus dalykas. Nagrinėdami pykčio pažinimo žemėlapį išsiaiškino, kuriems žmogaus kūno organams labiausiai kenkia pyktis ir jo metu besigaminančios medžiagos. Tyrimo ir eksperimento pagalba, stebėdami aliejuje kylančius vandens burbuliukus prilygino juos žmoguje kylančiam ir burbuliuojančiam pykčiui. Patyrė, kad nusiraminti galima  grojant ramiai muzikai arba ištrypiant blogas emocijas pykčio kilimėlyje.

Projektą vedė mokytojos Edita Navardauskienė ir Genovaitė Martyšienė

„Švyturėlių“ grupės projektas „Gerų emocijų diena“

            Projekto metu vaikai sužinojo kiek daug skirtingų emocijų jaučia žmonės. Pažinti emocijas ugdytiniams padėjo panda ir tigriuku persirengusių mokytojų nuotaikingi personažai. Panaudodami išmaniąsias technologijas vaikai grupavo, lygino ir aptarė dažniausiai kylančias emocijas. Prisiminė kokie jausmai ir emocijos kyla įvairiose situacijose jiems patiems.

Projektą vedė mokytojos Ramunė Kučmienė ir Ilona Stankevičienė

Pasagėlių“ grupės projektas „Moku bendrauti be patyčių“

            „Pasagėlių“ grupės vaikus aplankė Pasakų fėja, kuri vaikams papasakojo, kokiose pasakose veikėjai elgiasi tinkamai, o kokiose linkę elgtis netinkamai. Fėja atsivedė berniuką Marčių, kuris mėgo muštis, stumdytis, prasivardžiuoti. Vaikai aptarė kokios nuotaikos aplanko, kai kas nors blogai elgiasi. Aptarė gero draugo savybes ir kokios emocijos vyrauja, kai draugas elgiasi puikiai. Vaikai panaudodami išmaniąsias technologijas grupavo, analizavo tinkamą ir netinkamą elgesį. Pasigaminę patyčių šiukšlinę į ją sumetė netinkamo elgesio atvaizdus.

Projektą vedė mokytoja Nijolė Rusevičiūtė

„Kodėlčiukų“ grupės projektas „Emociukus atrandu ir labai gražiai žaidžiu“

            Projekto metu vaikučiai į emocijų traukinį suklijavo savo emocijas ir visi apsilankė Emocijų šalyje, kur panaudodami išmaniąsias technologijas ir filmuotą medžiagą atpažino emocijas  bei parinko tinkamus veidukus. Grupavo emocijas skirstydami jas į linksmas ir liūdnas, skaičiavo kokių emocijų daugiau ar mažiau, parinko tinkamą skaitmenį. Dėliodami žmogaus veido dalis sukūrė įvairių nuotaikų veidelius.

Projektą vedė mokytojos Modesta Raudonienė ir Rūta Milerienė

„Vieversėlių“ grupės projektas „Mažas dar esu, bet labai daug ką jaučiu“

            Projekto metu vaikai sužinojo, kad emocijas galima suskirstyti pagal spalvas, todėl apgyvendino jas atitinkamos spalvos nameliuose. Analizavo situacijas ir kiekvienai jų parinko tinkamos nuotaikos veidelį. Sužinojo, kad nuotaiką gali keisti įvairūs netikėtumai. Vienas iš jų eksperimentas, kurio metu vaikai patyrė, kad yra medžiaga, kuri vandenyje įgauna įdomią formą, o ištraukta iš vandens vėl tampa biri. Linksmas vaikų nuotaikas įamžino momentinis foto aparatas.

Projektą vedė mokytojos Jolanta Balčiūnienė ir Rugilė Abraškevičiūtė

„Spindulėlių“ grupės projektas „Emocijos nuspalvina dieneles“

            „Spindulėlių“ grupės vaikučiai išraiškingai sekė Linksmučio ir Liūdnutės pasaką, aptarė ir išsakė  savo nuomonę kodėl būna liūdna, ką aš darau, kad nuotaika pagerėtų. Veidrodėliuose tyrinėjo savo veido išraiškas bandydami pavaizduoti linksmą, liūdną ar piktą veidą. Išmaniosios lentos pagalba skaičiavo ir lygino penkių emocijų veidelius. Pasiskirstę grupelėmis dėliojo gerų ir blogų darbų dėliones.

Projektą vedė mokytojos Alvyda Armonienė ir Ivona Polubenko

„Verpstelių“ grupės projektas „Mano mažos rankelės myluoja žaisliuką“

            Išmaniosios lentos atvaizde, rusenant jaukiam namų židiniui, vaikus aplankė du nykštukai. Vienas jų buvo liūdnas, nes pametė maišą su žaisliukais. Vaikai padėjo žaisliukus surasti ir išsidalinę juos aptarti kokios galėtų būti žaislų nuotaikos. Vaikai žaislus myluoja, supa ir sprendžia ar dėl tokio vaikų elgesio galėtų žaisliukai pralinksmėti. Panaudodami išmaniąją lentą vaikai parinko atitinkamo elgesio paveikslėliui tinkamą emocijos veidelį, analizuodami girdimą garsą (juoką, verksmą ir kt.) parinko tinkamą veido išraiškos nuotrauką.

Projektą vedė mokytojos Olga Gaižutienė ir Karolina Kairienė

„Gudručių“ grupės projektas „Žaiskim, kurkim, tobulėkim, į geros nuotaikos šalį vieni kitus lydėkim“

            Priešmokyklinukai panaudodami išmaniąją lentą susiruošė į kelionę, kurioje susidūrė su įvairiomis gyvenimiškomis situacijomis: analizavo paveikslėlius su tinkamu ir netinkamu vaikų elgesiu, parinko šiems paveikslėliams nuotaikų veidelius; suskirstė kuriuose paveikslėliuose esama situacija kelia liūdesį, o kuriuose džiaugsmą. Vaikai pasiskirstę į komandas atrinko linksmus, išsigandusius, piktus, nusiminusius veidelius. Nupiešę blogą nuotaiką, skaudulius ir sumetė juos į pasigamintą blogos nuotaikos dėžę.

Projektą vedė mokytojos Žydrė Kučinskienė ir Miglė Turevičiūtė

Skip to content